Inzicht in uw klantbeleving – Alles wat u moet weten
Hoe ervaren uw (potentiële) klanten uw producten en diensten? En hoe hebben uw ex-klanten uw producten en diensten ervaren? Voor elke zichzelf respecterende organisatie zijn dit twee essentiële vragen, want ze vatten klantbeleving namelijk samen in een notendop. Antwoord op deze vragen helpt u dus actief te leren van fouten uit het verleden en zo […]
Je website verbeteren aan de hand van Customer Effort Score (CES) onderzoek
Bij DigitalWorks gebruiken wij vaak een CES onderzoek om te achterhalen of de website van onze opdrachtgevers aansluit bij de behoefte (het doel) van de bezoekers van de website. De input die wij uit deze onderzoeken vergaren gebruiken we bij het in kaart brengen van de Customer Journey en dient als input voor optimalisatie van […]
Server-side tagging: De oplossing voor klantherkenning?
Met de komst van intelligent tracking prevention (ITP) zijn bedrijven gedwongen om te kijken naar alternatieve methode voor het verzamelen van gebruikersdata en online gedrag. Met de ontwikkelingen op ITP gebied is server side tagging een veelgenoemde oplossing. Om een goede oplossing te bedenken, moet eerst het probleem helder zijn. De komst van o.a. ITP […]
Online marketeers en juristen: onbekend maakt onbemind?
Allereerst is het goed om stil te staan bij de bron van de misvattingen. Onlangs waren we vertegenwoordigd bij een themadag Online Marketing & Cookies, waar het gros van de deelnemers een achtergrond in de juridische hoek had. We zien dan de vele vooroordelen verschijnen: marketeers zijn cowboys die proberen om op de randen van […]