De afhankelijkheid van bureaus bij adverteerders

Een grootschalig onderzoek onder de top van adverterend Nederland leidde tot de conclusie dat 79% van de adverteerders zich vaak ‘easy money’ voelt voor de bureaus waarmee ze werkt. Een schrikbarend, maar niet onverwacht hoog percentage. Blijkbaar kan adverterend Nederland zo slecht zonder haar marketingbureaus, dat offertes blind geaccordeerd worden. Waarom vinden we deze ontwikkeling schrikbarend, maar […]

Server-side tagging: De oplossing voor klantherkenning?

Met de komst van intelligent tracking prevention (ITP) zijn bedrijven gedwongen om te kijken naar alternatieve methode voor het verzamelen van gebruikersdata en online gedrag. Met de ontwikkelingen op ITP gebied is server side tagging een veelgenoemde oplossing. Om een goede oplossing te bedenken, moet eerst het probleem helder zijn. De komst van o.a. ITP […]

Wij zijn op zoek naar jou!

Naam *
E-mailadres *
Telefoonnummer
Functie
CV *
Maximum file size: 2 MB
Upload een bestand (max. 2mb)
Motivatiebrief *
Maximum file size: 2 MB
Upload een bestand (max. 2mb)

Bij het versturen van dit formulier bevestig ik dat ik akkoord ga met de algemene voorwaarden

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Kopje koffie doen?

Naam *
Bedrijf/organisatie
E-mailadres *
Telefoonnummer
Bericht *

Bij het versturen van dit formulier bevestig ik dat ik akkoord ga met de algemene voorwaarden

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Ben jij onze nieuwe De afhankelijkheid van bureaus bij adverteerders?

Naam *
E-mailadres *
Telefoonnummer
CV *
Maximum file size: 2 MB
Upload een bestand (max. 2mb)
Motivatiebrief *
Maximum file size: 2 MB
Upload een bestand (max. 2mb)

Bij het versturen van dit formulier bevestig ik dat ik akkoord ga met de algemene voorwaarden

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.