Digitale Klantbeleving

Klantbeleving is het proces waarbij een klant interactie heeft met een bedrijf, product of service. Het omvat de gehele klantreis, van het oriënteren naar een product of dienst tot het contact met de klantenservice.

Digitalworks helpt de digitale klantreis te verbeteren door klantinteracties in kaart te brengen, te analyseren en te verbeteren. Hierdoor verhogen wij de klanttevredenheid, waardoor klanten vaker terug zullen komen en de klantwaarde zal doen stijgen.

Benieuwd naar onze aanpak?

Wat is uw digitale uitdaging?

Het digitale domein biedt oneindige kansen voor commerciële groei, het verhogen van klanttevredenheid en het bieden van relevante communicatieboodschappen. Maar, waar kansen zijn, zijn ook uitdagingen. Deze uitdagingen hebben vaak te maken met digitale kennis, techniek of data. DigitalWorks helpt u hiermee en zorgt ervoor dat uw organisatie in de toekomst effectiever en efficiënter te werk gaat.

Onze ervaren consultants staan klaar om samen met u te werken aan een oplossing!

Digitale Klantbeleving als product?

Onze werkzaamheden op het gebied van digitale klantbeleving is vaak maatwerk. Een aantal type projecten zijn door ons echter als product af te nemen. 

Buyer- & Service Journey mapping

De customer journey bestaat uit de buyer en service journey. Door de buyer journey te optimaliseren verhoogt u de conversie ratio's van uw marketing kanalen en verbetert u de ROI. Door de service journey te optimaliseren verhoogt u de klanttevredenheid, zullen klanten vaker terugkomen en verhoogt u de klantwaarde.

Door middel van Customer Journey mapping brengen onze ervaren consultants beide journeys in kaart. Vervolgens kunt u gericht aan de slag om de customer journeys te optimaliseren.

Meetbaar maken Customer Experience

Elke organisatie kent het belang van een goede Customer Experience (CX). Wanneer u de wensen en behoeften van uw klanten kent en er op een juiste manier op in speelt maakt u de Customer Experience een stuk aangenamer.

DigitalWorks zorgt voor inzicht in de customer experience van uw website en campagnes. Sluit de communicatie aan op de informatie behoefte van de bezoekers op dat moment? Wij doen dit onder meer aan de hand van online klantonderzoek via de Customer Effort Score (CES) en de Visitor Intention Survey(VIS).

Vooronderzoek website ontwikkeling

Een website moet perfect aansluiten op de wensen en behoeften de bezoekers. Het is daarom van groot belang om voorafgaand aan de ontwikkeling van een nieuwe website zowel de interne (organisatie) als de externe (klanten) wensen en behoeften in kaart te brengen. Hierdoor sluiten het gebruiksgemak, de content én de functionaliteiten naadloos aan bij de wensen van de gebruikers.

DigitalWorks heeft een methode ontwikkeld waarbij alle facetten volledig in kaart worden gebracht en als fundering dienen richting het ontwerp en de bouw van de website.

Aan de slag met Digitale Klantbeleving?

Neem contact met ons op!