Om online te groeien kun je enerzijds meer verkeer naar de website genereren, en anderzijds een hoger conversiepercentage realiseren. Dit wordt gedaan door data te analyseren, klantfeedback te verzamelen en testen uit te voeren om hypotheses te valideren. Met conversie optimalisatie achterhaal je knelpunten, bedenk je hier een oplossing voor en valideer je dit met een test met als doel om meer conversies te behalen.
DigitalWorks heeft de juiste tooling in huis om de conversiestrategie te maken en deze te implementeren. Onze multidisciplinaire consultants zullen samen met jou de doelstellingen bespreken en inventariseren wat er nodig is om deze doelstellingen te behalen. Aan de hand van deze doelstellingen wordt er een strategie uitgewerkt. Conversie optimalisatie kunnen we in meerdere kanalen toepassen, van SEA tot Social Media en ook op de website zelf.
DigitalWorks heeft een unieke werkwijze waarbij de focus ligt op het verhogen van het digitale IQ binnen jouw organisatie. Naast het ontwikkelen van een strategie voor conversie optimalisatie en het uitvoeren van deze strategie, delen onze multidisciplinaire consultants ook relevante kennis met jouw organisatie. Wij geloven namelijk dat iedere organisatie uiteindelijk ook zelf er mee aan de slag kan gaan, mits iedereen binnen de organisatie over de juiste kennis beschikt. Benieuwd hoe we dit doen? We vertellen hier uitgebreid over onze werkwijze.